B Cosby jäi kiinni ikävästä teosta, joka on tapahtunut vuosia sitten. Mitä ajattelet Cosbystä nyt, kun em. asia tuli julkisuuteen?

Lisätty: 13.07.2015 - 17:42

Cosby on ilmeisesti kerran, jos toisenkin, niin lirauttanut tyrmäystippoja mielenkiintoisen naisen juomaan tms. ja on nyt joutunut edesvastuuseen ainakin yhdestä em. teosta. Katsoin kidinä jokaikisen Bill Cosy-shown, koska Cosbyn hauskuuden lisäksi sarja sisälsi toinen toistaan kauniimpia naisia ja lapsia.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.07.2015 - 21:10

En ois uskonut tästä ukosta sellasta.Hyi hitto,hän on pohja sakkaa.

Lähteet:
oma näkemys

Kysyjän kommentti

Kissaäidin vastauksen valinta parhaaksi siitä syystä, koska vastaus on lähinnä oikeata. Cosby ei tietääkseni ole sekaantunut lapsiin, mutten ole niin perhetynyt ko. tapaukseen, että varmasti tämän tiedän. Sen sijaan Cosby on tiputellut tyrmäystippoja naisten viinilaseihin ja päässyt näin toimimaan ei toivotulla tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.07.2015 - 15:18

Että mitäkö ajattelen herra B. Cosbystä? Empä yhtikäs mitään kun en edes tiedä mitä ikäviä tekosia tuo mies on joskus vuosia sitten tehnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2015 - 16:24

Lapseen kajoaminen on mielestäni yksi pahimmista rikoksista.Pedofiilit ovat jopa vankiloiden hierarkiassa sitä pohjasakkaa....Kuvottaa ajatuskin!

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 14.07.2015 - 02:38

eipä ole bill mielessä ollut, enkä tiedä mitä mies on mennyt tekemään, mutta muista vstauksista päätellen on sitten seonnut kuuluisaksi tultuaan, voi surkeus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2015 - 18:01

Kas kun on mennyt ohhitse minulta.

Lähteet:
tieto puuttuu