Mitä asioita ilman et "tule toimeen" ? Mitkä ovat tärkeitä, että elämäsi sujuu,kun ne pienet asiat ovat?

Kahvi? Talouspaperi? Huulipuna? Kännykkä? Auto? ... Lista on loputon :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.07.2015 - 10:42

Näitä asioita ilman en tule toimeen.

Kännykkä: vaikken koukussa siihen olekkaan niin sitä ilman ei työ- ja arkiasioiden hoito sujuisi takkuilematta.
Ihorasvat: niitä ilman atooppi-ihoni oireet ajaisivat minut pitkäaikaiseen sairaalahoitoon.
Huulipuna: vaikken meikkaa muutoin joka päivä, en edes joka viikko hulipunaa ilman en voi lähteä kauppaan, kylille...

Kysyjän kommentti

Hienoa! Nimimerkillä hiuslakka :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 11.07.2015 - 23:27

tietokone, kännykkäkin nykyään, oma tila jossa saa värkätä mitä huvittaa, hyötykasvien kokeilu/viljely, takkatuli joko takassa tai kodassa ja tietysti pieni 5-vuotias apulainen jota ilman ei hommat sujuisi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2015 - 09:12

Kieltämättä mulla on kännykkäriippuvuus ja ilman kännykkää elämä ois aika orpoa. Toinen asia on pitkät aamulenkit koirani kanssa, se on aamun parasta aikaa. Kolmas asia on hyvät ystävät, heidän kanssaan yhdessä jaetaan elämän ilot ja surut, yksin ois ikävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2015 - 09:43

Puhelinta ilman tuskin kukaan tulee toimeen,tietokone on jo välttämättömyys nykyaikan.Nautintoaineista kahvi ja tupakka.Talouspaperia myös tarvitaan.Astianpesukone ja pesukone ovat myös tärkeitä.Koti ja läheiset,heitä ilman ois elämä vaikeaa.Ystävät on todella tärkeitä.Lista on loputon,mikä jo mainitsitkin.

Lisätty: 12.07.2015 - 09:44

Auto on myös tärkeä.Miulla ei ole ajokorttia.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2015 - 20:02

Aamukahvi ja jonkinlainen aamiainen on must. Ja tietysti tottakai joskus tarvitsen kunnon l. sopivan pituisen yöunen. Univaikeuksia ei ole, mutten vain ehdi aina nukkumaan tarpeeksi.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2015 - 15:02

Aamukahvi =) ilman sitä ei voi päivää aloittaa...

Lähteet:
Oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2015 - 18:03

Kännykka ja perhe, tai toisin päin.

Lähteet:
kokemus