Tiedätkö, että onko heinä- tai elokuussa luvassa helteitä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.07.2015 - 06:53

Toivottavasti, mutta alkukesän säiden perusteella näyttää siltä, että tämä kesä helteiden suhteen on jo menetetty kesä.

Kysyjän kommentti

tannelin vastaus on lyhyt selkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.07.2015 - 08:27

Sitä kai kukaan tiedä...Mutta elokuun alussa minulla suuri todennäköisyys paistatella helteessä,Mallorcalla....Heh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2015 - 09:23

Sitähän en voi etukäteen tietää, mutta usein on elokuussa on ollut hyvät lomakelit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2015 - 13:46

Jos minä pystyisin tulevat säät ennustamaan tuosta noin vain ja kertomaan ne tässä ja nyt sinulle niin sehän se vasta ihme olisi jotenka täytyy vastata kysymykseesi : en tiedä. Toivon toki, että heltettä piisaisi nyt heinäkuussa ja ensi elokuussa edes muutaman päivän ajaksi, mutta saas nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 09.07.2015 - 01:33

tiedän, ei ole ainakaan tänne maidän perälle, on tulossa ennätysmärkä ja -kylmä kesä, no viime vuosi oli kuuma ja kuivahko, joten kaikkea vuorollaan ;)