Miksi ihminen ei opi?

www.iltalehti.fi/uutiset/201...0_uu.shtml

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.07.2015 - 07:56

Ihminen on lähtökohtaisesti luomakunnan tyhmempiä otuksia, vaikka muuta luulemme.

Kysyjän kommentti

Olen NIIN samaa mieltä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.07.2015 - 14:19

Ihminen ei opi koska ihminen luulee että ei tee samoja virheitä kuin "kaverinsa" eikä hänen tarvitse ottaa opiksi tämän virheistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2015 - 12:26

Ikävä uutinen "jälleen" kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 06.07.2015 - 01:04

ihminen kyllä oppii mutta me koiranomistajat emme, ainakaan ihan kaikki ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2015 - 20:14

Kaikista ikävin Suomen kesässä on se, että jotkut vanhemmat jättävät myös pienen lapsensa kaupassa asioinnin ajaksi autoon. Ikävä uutinen oheinen, mutta oletko katsonut sarjaa 112? Em. sarjassa oli tapaus koirien eläinrääkkäyksestä ja ko. ohjelma kyllä jäädytti.

Lähteet:
oma kokemus televisiosarjan katsomisesta ja uutisten seuraamisesta