Mikä ikä on paras ikä ja perustelut, että miksi on näin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.06.2015 - 10:43

Kolmekymmentä: kappale elettelyä elämää takana ja paljon vielä edessä ilman vanhuuden mukanaan tuomia sairauksia ja muita rasitteita.

Kysyjän kommentti

Siksi paras vastaus on tämä, koska olisiko kolmekymmentä todella se paras ikä elettyä elämää. Elämänkokemusta kolmekymppisellä jo kertynyt mukavasti ja toivottavasti elämää vielä saman verran jäljellä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.06.2015 - 12:51

Pitäisi varmaan sanoa, että paras ikä on tämä tässä ja nyt...Mutta en sano.Olisin mieluusti aina se kolmevitonen, jolla opiskelut takana ja elämä jo mallillaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2015 - 23:20

Elän elämäni parasta aikaa just nyt :) Olen saanut tehdä pitkän työuran ja tällä hetkellä opiskelen uutta ammattia, josta haaveilin useamman vuoden, lapset ovat aikuisia ja saan tehdä mitä huvittaa sekä oma vapaus on ihanaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2015 - 11:05

Tässä ja nyt....elämänkokemusta takana ja uusia seikkailuja edessäpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2015 - 07:54

Iällä ei ole niinkään merkitystä, mutta on totta, että 3-kymppisenä kaikki on hehkeimmillään. Siitä alkaa alamäki, jos saa näin leikkisästi todeta. Elämä voi olla laadukasta tuon iän jälkeenkin, mutta se vaatii asenteen muutosta ja kenties isompaa elämänmuutosta.