Mistä nautinnosta et luovu mistään hinnasta? Em. asialla kysyjä tarkoittaa nautintoa, joka on siveä nautinto. (esim. tupakka käy)

Lisätty: 27.06.2015 - 21:37

Lisätty: 08.07.2015 - 18:44

Nautintoja on tottakai useita, mutta nautinto, josta en haluaisi luopua koskaan enkä mistään hinnasta on kesä, mökki ja järvi eli ts. kesäiset nautinnot mökillä, joka sijaitsee järven rannalla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.07.2015 - 10:59

Savusaunassa saunominen kesäisenä iltana.

Kysyjän kommentti

Vastaajan nautinto on hyvin ajankohtainen ja juuri tästä syystä tannelin vastaus on paras.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.06.2015 - 12:47

Istun ja saan rapsuttaa koiraa,joka torkkuu sylissä. Sielu lepää,pulssi laskee ja ajatus kulkee hyvin.Ihmisen paras ystävä auttaa ehdoitta ja aina.Ja minä teen kaiken,että sillä olisi hyvä olla tässä laumassa,vaikkakin alimpana jäsenenä, mutta niin tärkeänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2015 - 23:15

Aamu- ja iltalenkeistä koirani kanssa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2015 - 07:12

Lukeminen on miulle rakas harrastus ja toivon näköni säilyvän.Käsityöt on myös lähellä sydäntäni ja toivon käteni kestävän.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2015 - 12:11

Tupakkaa käytän nautintoaineena, siitä kyllä toivoisin pystyväni luopumaan mahdollisimman pian, hankalaa on vaan ollut, tuntuu ettei siitä pysty luopumaan mistään hinnasta... Täytyy vaan lähteä omasta itsestään sen lopettaminen, onneksi on edes jonkinlainen halu lopettaa.
Nukkumisesta en luopuisi mistään hinnasta. Rakastan pikku päikkäreitä ja kunnon yöunia... :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2015 - 08:03

Kahvi lienee sellainen, josta en pysty kokonaan luopumaan. Toinen on ehkä kaikenlainen rakentelu/korjaaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2016 - 09:48

Salmiakista.