Onko sinulla suosikkilaivaa? Laivaa, joka liikennöi reitillä Hki-Tukholma, Turku-Tukholma tai Hki-Tallinna. Kerrothan, että miksi.

Lisätty: 27.06.2015 - 21:42

Jollet ole jo katsastanut Gracea, niin teethän ko. katsastuksen. Voin lämpimästi suositella risteilyä Gracellä. Ruoka ja juoma ovat erinomaisia. Kylpylä ihanteellinen. Hytit hyväntasoisia. Aamupalat vailla vertaa ja palvelu pelaa hyvin Gracella aina! Em. laiva on myös siisti, trendikäs ja tasokas.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.06.2015 - 17:28

Sinisillä laivoilla matkaan mieluusti Tukholman suuntaan. Pienestä saakka niillä matkustanut ja mielestäni ovat jossain määrin palveluiltaan olleet laadukkaampia kuin punaiset.
Tallinnaan mennessä ei niin ole väliä, Viking Express on ollut tässä taloudessa kovimmalla käytöllä :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.06.2015 - 21:35

Tallinnaan päin mentäessä laivalla ei niin väliä, kunhan menee vakaasti ja nopeasti veden yli.
Ruotsiin mennessä mielestäni sinisillä laivoilla on ollut paremmat ruuat.Ja tarkemmin niillä, jotka lähtevät Turusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2015 - 07:26

Ei ole suosikkilaivaa, nykyisin hyvin harvoin Tukholmaan matkustan, useasti tulee käytyä Tallinnassa ja mitä nopeempi ylitys sen parempi.