Onko työsi vakinainen vai tilapäinen?Oletko tyytyväinen tilanteeseen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.06.2015 - 07:55

Olen vakituisesti työtön ja sopii tämänhetkiseen tilanteeseeni. Menen kyllä töihin kun niitä löytyy. Nyt oikeita työpaikkoja ei ole tai ne ovat "piilossa".

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.06.2015 - 00:40

Olen tehnyt vuodesta 2001 töitä "vakituisena" sijaisena yhdessä ja samassa työpaikassa. Niin oudolta kuin se saattaakin kuulostaa niin ole tähän työmuotoon todella tyytyväinen. Näin siitä syystä, että kukaan pomoistani ei ole suutunut jos aina välillä ole kieltäytynyt työtarjouksista vapaita haluamiini ajankohtiin saadakseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2015 - 11:33

Olin yli 30 vuotta vakinaisessa duunipaikassa, tätä nykyä opiskelen uutta ammattia ja teen keikkaduunia opiskelujen ohessa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2015 - 22:01

En ole vakityössä. Vakityö tuo säännölliset kuukausitulot, joka on kaikille vakityössä oleville hyvä asia. Tilapäiset työt tuovat epäsäännölliset tulot sekä hyvin epäsäännölliset työsuhteet ja tämän tästä myös pitkät työmatkat ja em. asianhaaroista huolimatta, niin työnantajan vaatimukset ovat silti korkeat. En suosittele pätkätyötä, mutta mistä revit vakityön, jos vakipaikat ovat kovan työn takana!