Mikä on sinun apukeinosi, kun krapula iskee? Vai auttaako mikään?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.06.2015 - 07:38

Ei iske krapula,en juo alkoholia,mutta kyllä olen krapuulaakin kärsiny.Korjaus sarja auttaa ,mutta siitähän tulee niin hyvä olo,että sitähän on otettava lisää,eli tiedossa on uusi krapula.Parasta on vain levätä ja juoda makeaa mehua,teetä,vettä,kivennäisvettä,kyllä se siitä helpottaa.

Lisätty: 23.06.2015 - 07:39

Tää on hyvä kysymys,olihan taanoin juhannus.

Lähteet:
oma kokemus

Kysyjän kommentti

Kiitos :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.06.2015 - 11:31

Ei siihen auta kuin lepo :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2015 - 07:57

Minulla on krooninen krapula sairaudesta johtuen. Siksi en halua hankkia sitä yhtään lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2015 - 23:59

Vaikka en sylje lasiin ja juon silloin tällöin, harvoin tosin, vähän reippaammanlaisestikkin en ole koskaan kokenut krapulaa. Siksi en, ikävä kyllä, pysty kertomaan mikä on minun apukeinoni kun tuo ikäväksi oton jälkeiseksi olotilaksi kuvailtu kankkunen, eli kohmelo iskee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2015 - 20:21

Ei iske krapula, mutta kerran kidinä iski. Tuolloin tuli uni nopeasti ja seuraavana aamuna, kuten ennen nukkumaanmenoa, niin join kahvia. En yl. käytä alkoholia, joten en osaa vastata kysymykseen.

Lähteet:
oma kokemus