onko siellä helppo liikkua?

Avainsanat: new york city yhdysvallat (usa)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.11.2008 - 12:20

täältä löytyy infoa turistille:

www.newyork.com/

jos tiedät osoitteen mihin olet menossa ja mistä tulossa , täältä löytyy ohje:
www.newyork.com/gettingaroundnyc.html

Olen ollut kerran lomalla Nykissä
avomieheni kanssa, joka on pyörätuolia käyttävä henkilö, liikuimme vain taksilla tai pyörätuolia työntäen. Mustat taksinkuljettajat olivat ystävällisempiä kuin valkoiset.

www.earthcam.com/metrocams/i...mp;page=NY

www.mta.nyc.ny.us/nyct/maps/index.html
www.mapquest.com/

muutamia linkkejä yllä liikkumiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.11.2008 - 19:04

Liikkuminen on paljon itsestä ja uskalluksesta kiinni.Pidä huolta passista ja LOMPAKOSTA sekä aina osoitelepu mukaan.Vältä yöllä liikkumista yksin ja ota selvää ennen lähtöäsi vaarallisimmat paikat.Ei muuta kuin menoksi.Se on varmaankin mielenkiintoinen paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2008 - 00:38

Kyllä se on loppujen lopuksia aika selkeä ja yksinkertainen paikka suorine, numeroituine katuineen, ja sitten kun ei jaksa kävellä niin menopelejä löytyy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 23:16

liikkuminen oli mielestämme helppoa, käytimme metroa suurimmaksi osaksi, sillä pääsee joka paikkaan. Kannattaa myös kävellä jos on aikaa.