MAYDAY, MAYDAY, MAYDAY ! Onko teillä kenelläkään kokemusta nettimatkatoimisto Flightfinderistä ?

Lisätty: 09.06.2015 - 14:40

Ostin lennot Hki-Tukholma-Bergen-New York Norwegianilta netistä Flightfinderin kautta. Lähtö oli lauantaina (siis 6.6.2015). Kun pääsin Hki-Vantaan kentälle taulussa luki Hki-Tukholma -lennon kohdalla: CANCELLED. Niinpä peruuntui koko matkani. Nyt jännitän, saanko rahojani takaisin tältä Fightfinderiltä, joka minulle on täysin uusi tuttavuus.

Lisätty: 11.06.2015 - 10:03

Jo kentältä soitin heti Norwegianin asiakaspalveluun .... sinne pääsi läpi vasta yli tunnin yritettyään. Sieltä sanottiin vain, että ota yhteyttä matkatoimistoosi, joka minun tapauksessani on tämä Flightfinder. Noiden halpalentoyhtiöiden kohdalla on se ongelma, että kun jotain tällaista tapahtuu, matkustajat ovat täysin oman onnensa nojassa. Mikäs minun oli vain hypätä bussiin ja tulla kotiin, mutta moni muu oli vain läpikulkumatkalla eli heillä oli vain vaihto Helsingissä eikä mitään paikkaa minne mennä. Finnair tai jokin muu vauras, vanha, vakaa yhtiöhän olisi tuonut välittömästi parikymmentä lentokenttävirkailijaa järjestämään matkustajille uudet lennot ja tarvittaessa hotellimajoituksen, mutta nämä antoivat vain Norwegianin asiakaspalvelunumeron (jossa muuten ei viikonloppuisin ole edes suomenkielistä palvelua niille, jotka eivät puhu englantia !!!). Kun pääsin kotiin tein netissä reklamaation Flightfinderille. Sieltä tuli tiistaina vastaus, että otamme ensiksi yhteyttä lentoyhtiöön ja sitten sinuun. .....sitä odotellessa (Ostin uuden lennon ja lähden Nykkiin tänä iltana).

Lisätty: 16.06.2015 - 21:06

Aika mielenkiintoista, etta Flightfinderilta tuli nyt vastaus (kymmenen paivaa myohemmin), etta he eivat ole saaneet yhteytta lentoyhtioon. HAH ! Vastasin, miten se on mahdollista, kun mina itse kylla saan yhteyden lentoyhtioon joka kerta kun sita tarvitsen.

Lisätty: 19.06.2015 - 19:24

Flightfinderilta tuli vieasti, etta takaisinmaksuprosessi on alkanut. Kestaa kuitenkin vahintaan 30 pankkipaivaa ennen kuin raha on tilillani ... eli nyt sitten taas odotellaan.

Lisätty: 18.03.2017 - 19:58

Jupu, sain rahat takaisin. Sanoivat, että siihen menee n. 31 päivää, meni kolme viikkoa. Uskon, että saat sinäkin. Eivät pilaisi mainettaan "pikkujutuilla".

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 11.06.2015 - 08:20

Oletko ilmoittanut lentosi peruuntumisesta Flightfinderille?
Kannattanee ottaa yhteyttä Flightfinderin asiakaspalveluun:
client.flightfinder.fi/fi/Ac...ount/Enter
www.flightfinder.fi/contact

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2017 - 18:21

Moi!
Miten sulla kävi tän flight finderin kanssa? Saitko rahoja koskaan takaisin?
Itsellä on samanlainen tilanne nyt näiden viimeaikaisten lakkoiluiden takia. Tämän hetkisen kokemuksen perusteella flight finderin asiakaspalvelu ei ainakaan ole vakuuttanut luotettavuudellaan. Jännityksellä odotan, miten tässä käy. Olisi varmaan pitänyt googlata ko yhtiö ennenkuin tilasin liput!