Mitä mieltä tulevasta Vain elämää - sarjan artisteista?

Minun mielestäni ohjelmasta puuttuvat tähdet....Eipä tarvitse katsella.Harmi!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.06.2015 - 18:38

Ei tule todellakaan katsottua kyseistä ohjelmaa. Ensinnäkin siellä ei ole yhtäkään artistia jota arvostaisin musiikin, osaamisen tai yhtään minkään muun suhteen. Viime kausi oli eri juttu Veskun, Vesalan ja Wirtasen vuoksi, mutta nyt suoraan sanottuna hyh hyh. Mutta, mielipiteensä kullakin. Nauttikaa sarjasta te joille tämän kertaiset artistit kolahtavat! :)

Kysyjän kommentti

Fiilis vähän joo sellainen,että hakemalla haettu entisajan jo haalenneita artisteja ja sitten täkyksi muutama ihan tuore,joilla tietty pieni piiri ihailijoita.Ei kiinnosta tällä kaudella kyseinen sarja kyllä yhtään!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.06.2015 - 00:21

En jaa kanssasi sitä mielipidettäsi, että alkavan Vain Elämää- sarjan neljännestä osasta puutuvat tähdet. Kyllä niitä tälläkin kertaa siellä on. Peräti seitsemän kappaletta: Anssi Kela, Sanni, Maija Vilkkumaa, Vicky Rosti, Pave Maijanen, VilleGalle ja Antti Tuisku. Ainakin myymiensä levyjen määrän ja saamansa julkisuuden perusteella he ovat jokaikinen julkkiksia. Artisteina he eivät kuitenkaan jaksa kiinnostaa minua laisinkaan. Tämän vuoksi tuskin tulen tälläkään kertaa katsomaan Vain Elämää- sarjaa. Ellen sitten saa mielenhäiriötä ja vahingossa istu syyskoleana sunnuntai-iltana katselemassa kuinka Maija Vilkkumaa räppää VilleGallen kappletta, tai...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2015 - 10:22

Kelan Anssin takia tulen katsomaan jokaisen jakson, vaikkakin Maija Vilkkumaa saa niskavillani nousemaan pystyyn.