Mitä mieltä olet tämänhetkisestä Suomen talous- ja työllisyystilanteesta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.05.2015 - 12:25

Suossa ollaan ja yhä syvemmälle siihen tunnutaan uppoavan eli molemmat, niin Suomen työllisyys- kuin taloustilannekin, ovat todella pahassa jamassa. Tähän suosta poispääsylle ei näytä löytyvän minkäänmoisia keinoja, ei ainakaan lähitulevaisuudessa. Eikä myöskään ilman pieni- ja keskituloisten ajamista sellaisille vyönkiristyskuureille joiden vuoksi myös laspsenlapsemme tulevat kärsimään ylettömän korkeista veroista ja olemattomista sosiaalieduista. Tämä on -ikävä kyllä- totuus jonka kanssa meidän on ellettävä, halusimme, tai emme.

Kysyjän kommentti

Myös ensimmäisen vastauksen idea oli hyvä ja ko. asian muuttamisella tätä työllisyystilannettamme kyettäisiin muuttamaan työikäiselle väestölle edullisempaan suuntaan. Ko. vastaus oli selkeä ja vastasi hyvin kysymykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.05.2015 - 16:45

Työllisyystilanteeseen voisin sanoa senverran,että olisipa näin : Ne,jotka haluavat eläkkeelle, pääsisivät sille;olisipa ikä sitten vaikka 60v.Ja ne, jotka haluavat tehdä töitä kauemmin, saisivat niin tehdä.Näin saattaisi avautua työpaikkoja nuorille ja muillekin työtä haluaville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2015 - 14:57

Tästä hallituksesta puuttuvat ensimmäistä kertaa minun elinaikanani Vihreät, Rkp ja työnantajaleirin "vastapuoli", eli vasemmisto kokonaan, joten nyt jos koskaan on mahdollisuus keskittyä siihen, että työnantajat saadaan pysymään maassa ja houkutelluksi tänne ulkomaisia sijoittajia ja työllistäjiä.
Ehkä viimeinkin tajutaan, että ihmisellä täytyy olla työpaikka, muuten peli on menetetty. Vain hyvinvoiva yritys työllistää ja houkuttelee työntekijöitä hyvällä palkalla.
Iso askel Sveitsin malliin olisi nyt paikallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2015 - 08:42

Köyhät ovat olleet kyykyssä ja nyt ryömitään ja upotaan suohon.Rikkaat rikastuvat ,köyhät köyhtyvät.Opiskelioilta,nuorilta ,vanhoilta ,viedään kaikki,jo saavutettu.Nyt ois kirveellä töitä.Suomalaisten täytyy nousta parrikaadeille,estämään tämä mielettömyys.

Lähteet:
oma näkemys