Mitä tehdä kun "naapuri" sängyn toisellapuolella kuorsaa?

Lisätty: 23.11.2008 - 02:09

Kotiin tämä liittyy mutta puutarhassa olisi liian viilee:)

Avainsanat: kuorsaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.11.2008 - 09:42

MEILLÄ ON TÄHÄN ASIAAN VUOSIEN KOKEMUS, EI AUTA NENÄÄN LAITETTAVAT KLIPSUT, EI LÄÄKÄRISSÄ NEULOJEN KANSSA TEHTÄVÄ NS.LASER POLTTO, EI NENÄÄN SUIHKUTETTAVAT AINEET. AINUT RATKAISU OLI ,KUN POIKAMME MUUTTI POIS KOTOA, MIEHENI MUUTTI SIIHEN HUONEESEEN, NYT VAIN VIERAILEE SILLOIN TÄLLÖIN MINUN HUONEESSANI. nyt molemmat saa nukkua rauhassa.

Kysyjän kommentti

Sinulla oli hyvä ratkaisu tosin en voi toimia samoin mutta pitelen vaikka verhoista kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.11.2008 - 02:27

Niinpä, eipä tässä voi muuta kuin pitää verhoista kiinni. Ne kun heiluvat uhkaavasti. :)

Lähteet:
Oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2008 - 17:02

Miun ukkoin väittää että mie kuorsaan,, hööh eihän naiset hei kuorsaa, naurettava väite, ehhe hee.. Tiedä tiedän myönnetään sitten.. Kumpikin saa ihan hyvin nukutuksi, mutta jos jostain syystä kuorsaus häiritsee, niin toinen siirtyy loppuyöksi olkkariin. ( Ja tuohon puutarha juttuun vaan että mikäs sen ihanempaa kauniina kesäyönä, kuin köllötellä puutarhassa sinne vaikka teltta kesäksi.. Edellyttäen tietysti että asuupi omakotitalossa/ pari/ rivarissa ) Heh tuo oli vain loppukevennys, kun sen itse mainitsit lopuksi.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2008 - 17:42

Töni naapuria hereille ja nukahda itse ensiksi, jos vaikka auttais

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2008 - 07:25

Hei korvatulpat on hyvät, niitä saa apteekista. Jos "naapurilla" on kuorsauksen aikana hengityskatkoksia silloin on kysymys uniapneasta ja syytä hakeutua Korvalääkärille.