Jos lentokone ei olisi vaihtoehto, niin millä keinoin haluaisit matkustaa muihin maihin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.04.2015 - 00:06

Laivalla ja junalla kun ei kaikkiin paikkoihin pääse, niin autohan se olisi, saa enemmän tavaraakin mukaan kuin lentokoneeseen. Jos olisi paljon aikaa matkustaa, niin vaikkapa laivalla Amerikkaan ja muuallekin merten taa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.04.2015 - 09:37

Pari kertaa olen ollut autolla kiertelemässä pitkin Eurooppaa, siinä näki todella paljon ja tavarat kulkivat helposti mukana. Siis autolla reissuun ois ehdoton mun suosikki :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2015 - 22:32

Asuntoautolla olisi kiva kierrellä Eurooppaa pahimman ruuhkasesongin ulkopuolella. Sen pitemmälle en ilman lentsikkaa välttämättä lähtisi ollenkaan (enkä ole kovin usein lähtenyt lentokoneellakaan).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2015 - 06:00

Kyllä minulle paras vaihtoehto sitten olisi kiertely pikkuautolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2015 - 21:49

Lentokoneen jälkeen, niin ns. maallikolle kävisi mainiosti asuntoauto. Mutta, jos olisi omaisuutta keskivertosuomalaista enemmän, niin lähtisin, vaikkapa Visbyn, Tukholman tai, vaikka Hesan satamasta "omalla" huvijahdilla katselemaan upeita maisemia ja minulle vieraiden maiden upeita satamakaupunkeja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2015 - 14:58

Raketilla sitten niin pääsee nopeasti määränpäähän :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2015 - 19:21

Asuntoautollapa hyvinkin. Sillä minä matkustaisin jos lenkokonetta ei saisi/ voisi käytää lomamatkan tekoon edes ulkomaille mentäessä. Sillä kulkupelillä matkan teko sujuisi tosin hitaammin kuin vaikkapa junalla, mutta saisimpahan pysähdellä aina kun huvittaisi, karistaa matkaväsymykset silmistä omalla autopedillä ja tehdä itse omat matkaevääni aina kun tienvarsiravintoloiden tarjonta alkaisi tympäistä. Asuntoauton puutteessa tavallinen pikkuautokin kelpaisi matkantakovälineeksi. Silläkin matkaaminen sujuisi rattoisammin kuin junalla tai linja-autolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 29.04.2015 - 23:10

omalla autolla, kaikki muut välineet jättävät satamaan, asemalle tai välille ;) omalla autolla voisi sitten siellä perillä sukkuloida miten huvittaa, ei tarvitsisi miettiä miten liikkua ;)