Huomenna on kansanedustajien vaalipäivä. Äänestätkö? Oma ehdokas on vielä kateissa, mutta vielä on aikaa miettiä ett ketä äänestää

Lisätty: 19.04.2015 - 10:17

Minulla on ehdokas kateissa. Ja, vaikka valinnanvaraa on, niin on sillä tavoin, että, jollei jotain tunnettua hlö:ä äänestä, niin ehdokasjoukko on melko tasapaksu. Onneksi on vielä aikaa miettiä ja toivottavasti Suomi saa uudistusmielisiä ja myös uusia kansanedustajia.

Lisätty: 19.04.2015 - 13:47

Ja, nyt kaikki vain jännittämään, että tuleeko omasta ehdokkaasta kansanedustaja. Minä aion myös jännittää, kunhan vain ensin äänestän..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2015 - 10:52

Ei ole vielä ehdokas selvillä :(

Kysyjän kommentti

Kaikki vastaukset olivat myönteisiä, mutta ko. vastaaja oli ko. päivänä samassa tilanteessa kuin minä eli vastaaja ei tiennyt ketä äänestää ja tämä kannusti minua etsimään ehdokasta. Ehdokkaan löysin netistä, mutten kotikaupungista ja ehdokas pito sellaisia asioita tärkeänä, joita itsekin pidän tärkeinä. Ko. puolueen kannattaja en välttämättä kuitenkaan ole.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2015 - 06:19

Kyllä käyn äänestämässä, ehdokaskin alkaa olla jo selvillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2015 - 12:38

Käytiin ukon kanssa juuri äsken äänestämässä minunkin löydettyä vihdoin ja viimein sen ehdokkaan jolle ääneni saatoin antaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2015 - 14:17

Kansalaisvelvollisuus / oikeus täytetty jo ennakkoon. Maailmassa liikaa maita, joissa ihmiset eivät saa äänestää.Me sentään saamme!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2015 - 19:57

Tänään kävin äänestämässä... Vaikeaksi veti kyllä, ei meinannut löytää minkäänlaista ehdokasta, saatika puoluetta... Tulipa nyt äänestettyä sitä jonka arvot nyt edes pikkuisen hipaisi omiani...