Mitä keräilette? Jos niin miksi?

Avainsanat: keräily

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.11.2008 - 17:46

En kerää mitään tavaraa.Kerään kokemuksia ja niitä minulla jo onkin muutamalta vuosikymmeneltä. Eivät tarvitse komeroita kotona ja huonoimmat voi unohtaa.

Kysyjän kommentti

kokemuksia ei ole koskaan liikaa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.11.2008 - 02:31

En kerää tietoisesti mitään, mutta kirjoja kertyy vinot pinot. Olen vienyt niitä kirpputorille ja kierrätykeskukseen, mutta aina niitä löytyy poisvietäväksi asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2008 - 09:52

kerään enkeleitä niitä minulla on arviolta 200 kpl. kerään myös barokki esineitä niitä kyllä harvemmin saa. se on vaan harrastus,ja kiva niitä on katsella. lapset ovat kyllä sanoneet että heillä on kova roudaaminen niistä kaatopaikalle tai kirpparille ja kristallia mulla on paljon olen keskittynyt tähän bohemiaan, Prahasta olen niitä laahannut laukut piukassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2008 - 11:44

keräilen sinistä..lasiesineitä, astioita, verhoja, petivaatteita jne.. siis kaikkea mikä on sinistä... hyvän maun raja löytyy..tarkoitan ettei meidän huushollissa ole aivan kaikki sinistä mutta suurin osa. Ainoastaa itselleni en osta enkä käytä sinisiä vaatteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2008 - 17:52

hyvä vastaus aiaiai, kokemuksien keräily on hauskaa ja mieleenpainuvaa puuhaa:). itse olen ostanut joka matkaltani jonkun jääkaappimagneetin, eli eräänlaista keräilyä sekin. sit on erilaisia pieniä ja muutama hieman suurempi pehmolelu kertynyt hyllylle ja sänkyyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2008 - 07:26

Vanhoja keitto- ja käsityökirjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2008 - 11:50

Ennen keräilin ahkerasti matkamuistoja, nyt olen pyrkinyt vähentämään ja korvikkeeksi otan entistä enemmän valokuvia albumien täytteeksi. Eri maiden eurokolikoiden keräily on myös hauskaa puuhaa, saa aina mahtavan fiiliksen palkinnoksi kun löytää lompakostaa uuden lantin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.11.2008 - 13:46

Paavo-Pesusieni tavaraa on tullut kerätyksi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.11.2008 - 15:52

Keräilen kolikoita. Ulkommalaisia kolikoita sellaiseen kirjaan ja suomalaisia kukkaroon. Rahan kimmellys on aina mukavaa (: