Mitä teet silloin kun pitkästyttää?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.04.2015 - 06:43

Olipa, niin jännä kysymys, että vastaan kysymykseen l. minua ei pitkästytä koskaan. Ja, jos joskus pitkästyttäisi, mutta lähtisin lenkille, jos näin tapahtuisi.

Lähteet:
oma kokemus

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.04.2015 - 15:32

Harvemmin elämässäni tulee edes pitkästymisen hetkiä, jos tulisi, niin sitä varten on käsityöt, sudokut tai ystävien kanssa puhelut ja pitkät lenkit :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2015 - 19:24

Menen päiväunille :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2015 - 20:02

Mikä vuosi mahtoikaan olla,kun tekemisen puute tai pitkästyminen iski? Ei muistikuvaa.Kun omistaa omakotitalon /puutarhan ja koiran,eivät pitkästymiset vaivaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2015 - 21:07

Jos niin pääsisi käymään, niin saattaisin mennä uimahalliin tai kylpylään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2015 - 07:24

Jos sellainen hetki sattuisi tulemaan, lähtisin joko lenkille tai ottaisin hyvän kirjan ja lukisin sitä.