Laitoin kaksi kuvaa galleriaan. Ne vaan eivat nay. Mitakohan tein vaarin ... vai onko siina jokin viive ?

Lisätty: 06.04.2015 - 23:09

Kiitos Leo-seta ! Mina opettelen. Nyt ne kaksi Halloween-kuvaani nakyvat. Eli siina on jokin viive ... ilmeisesti Napsun omistajat tarkistavat kuvat, ettei sinne sujuteta mitaan sopimatonta ... esim. kikkelin kuvia tms. :) Nakojaan tallainen kuolemankauhu (ainakin halloweenilaisittain) on sallittua :) Ainoa vaan se, etta olen taas "vieras" enka riittainkeri ... en siis saanut kuvistani pisteita. Laitan lisaa ... saa nahda, miten nyt kay :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 04.04.2015 - 10:08

Minullakaan ei tänään kuvan lähettäminen toiminut ensiyrittämällä normaalisti, vaan tuli jokin virheilmoitus.
Toisella yrityksellä toimi kuitenkin normaalisti eli näin:

1. Valitse oikealta ylhäältä "Profiilisi" -valikosta "Matkailu".
2. Rullaa sivua alaspäin, kunnes tulee otsikko "Matkakuvat" (en ole varma tuleeko, jos ei ole vielä lisännyt yhtään kuvaa).
3. Klkkaa hiirellä aiemmin lähetettyjen kuven alapuolella olevaa "Lähetä uusi matkakuva" -nappia.
4. Valitse valikoista valtio ja matkakohde, jota kuva esittää.
5. Klikkaa "Browse" -nappia ja valitse aukeavasta tiedostonhallinnasta kuva, jonka haluat lähettää.
6. Klikkaa "Open" -nappia.
7. Klikkaa "Lähetä" -nappia.
8. Aukeaa sivu, jossa on linkki "Tarkastele lähettämiäsi kuvia"

Normaalisti kuvien näkymisessä ei ole mitään viivettä, vaan ne näkyvät heti.
Jos eivät lähettämäsi kuvat siis näy, kannattaa yrittää uudelleen.