Oletko matkakuumeessa ja, jos olet, niin mikä on kohdemaa tai kohdekaupunki, joka aiheuttaa sinulle matkakuumeen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2015 - 07:23

Minullakin matkakuume on krooninen vaiva, New York houkuttaa, mielisin myöskin Australiaa kiertämään.

Kysyjän kommentti

Kaikkien vastaukset olivat mukavia, mutta mielenkiintoisten kohteiden vuoksi valitsin ko. vastauksen mieluisimmaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.04.2015 - 14:16

New York ja Baltimore aiheuttavat kovaa kuumetta. Olen siella toukokuussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2015 - 15:28

Ainahan sitä pientä matkakuumetta on ja etelän lämpöä olisi just nyt sopiva saada :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2015 - 17:41

Ikuinen matkakuume... Tällä hetkellä Santorini olisi sellainen mikä houkuttelisi ensikesänä. Siellä en ole koskaan käynyt... Ja oikeastaan kaikki mihin pääsisi niin kävisi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2015 - 20:20

Mieleni halajaa Mallorcalle.Ja sen pääkaupunkiin vanhaan Palmaan.Onneksi matka jo varattuna, mutta kun tämä aika menee vaan niin hitaasti...
Eilen tuli Yle teemalta tunnin mittainen HYVÄ ohjelma Mallorcasta ja sen ruokakulttuurista.Toivottavasti joku katsoi! Kaikki maisemat olivat tuttuja, joten kuumeeni vaan kasvoi....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2015 - 08:39

Kyllä kuume helpottaa, kun lähden Kreetalle huhtikuun lopulla ja lokakuussa kolmeksi viikoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 05.04.2015 - 23:15

kuumetta on aika paljon, nyt tekisi mieli kreikkaan pitkän tauon jälkeen, mutta täytynee ensin katsoa mitä tekevät eu:n kanssa, pitääkö ottaa euroja vai drakmoja mukaan ;)