Onko vaaliehdokassuosikkisi tiedossa jo?

Lisätty: 01.04.2015 - 22:00

Tuttuja kasvoja näkyy olevan vaaleissa tarjolla tänäkin vuonna. Mietityttää vain tämä yksi seikka, kun osa vaaliehdokkaista on jo tällä hetkellä poliittisesti korkeassa asemassa Suomessa ja silti ko. osa hakee nyt kansanedustajan pestiä. Emmekö me kaikki voi osaltamme vaikuttaa siihen seikkaan, etteivät suomalaiset eriarvoistuisi eriarvostumistaan. Tämän näkökohdan takia aion äänestää sellaista henkilöä, jolla ei esim. ole jo ministerin salkkua olipa ko. hlö sitten poliittisesti kuinka suosittu tahansa. Äänestän sellaista hlö:ä, joka joko on ollut kansanedustajana tai on nyt kansanedustaja tai sitten sellaista hlö:ä, joka pyrkii eduskuntaan ensimmäistä kertaa ja ensimmäisen kerran aion äänestää ensisijaisesti puolueen perusteella. Onnea äänestyksiin kaikille napsulaisille.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2015 - 19:44

Kyllä.Valittu on.Äänestän miestä, vaikka naisena pitäisi kaiketi äänestää naista....Mutta puoluehan tässä tapauksessa se tärkein.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.04.2015 - 10:05

Enpä ole vielä ehdokkaisiin tutustunut, ajattelin pyhien aikaan hieman tutustua alueen tarjontaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2015 - 15:27

Ei ole :(