Saatko veronpalautusta vaiko et ja mitkä ovat mietteesi em. asiasta?

Lisätty: 01.04.2015 - 22:04

Sain yllärin tänään ja joudun maksamaan suurin piirtein saman summan, jonka viimeksi sain palautusta. Harmittaa kyllä, koska olin suunnitellut, että säästän rahaa aivan muuhun tarkoitukseen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.04.2015 - 15:26

Todella iloinen yllätys ja joulukuussa ostan jotain mukavaa :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2015 - 19:43

Ei ole tietoa vielä! Tai ei ole ainakaan lappua postilaatikkoon tipahtanut.Oletan kuitenkin saavani takaisin : ) Ja omia rahojanihan ne ovat.Olleet tallessa vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2015 - 10:03

Ilmoitusta ei ole vielä tullut, todennäköisyys on kuitenkin, että ehkä pieni summa palautusta, ja jos lisää maksamista sattuisi tulemaan, se tuskin kovin suurta luokkaa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2015 - 17:43

Eipä ole vielä tietoa, ei ole postista mitään kolahtanut... Toivon kovasti että puhuttaisiin useiden satojen eurojen palautuksista :) Ainakin olin laskenut veroprosenttini niin että palautuksia pitäisi tulla.