Uskotko pienien tekojen voimaan, että niillä voi esim.vähentää maailman saastumista, tai lisätä ihmisten suvaitsevaisuutta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.03.2015 - 19:46

Uskon ehdottomasti siihen asiaan, että pienillä teoilla jokainen ihminen voi vaikuttaa siihen, että miten nopeasti maapallo saastuu. Ns. pienistä teoista voi kasvaa suuri hyöty, kuten pienistä pisaroista kasvaa suuri meri. Tämän maailman yhteiskunta on raaka ja kova ja ymmärtämätön, kuten taannoinen lentoturma Alpeilla em. asian osoittaa todeksi, joten en usko siihen, että ihmisten suvaitsevaisuutta voi lisätä millään muulla keinoin, kun vain esim. hivuttamalla suvaitsevaisuuden opettaminen jhnkn pakolliseen oppiaineeseen kaikissa Suomen peruskouluissa. Tähdennän viimeistä sillä, että, jos hlö:n mielenterveysasioista olisi uskallettu puhua, niin oltaisi voitu välttyä ko. joukkotuholta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.03.2015 - 23:19

Tottakai! Yksittäisten ihmisten pienistä teoista tulee suuria kun joukko on suuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2015 - 06:49

Näinhän se menee, pienistä puroista syntyy iso virta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2015 - 17:06

Kyllä vain, yksi sentti on miljoonan alku :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2015 - 17:47

Komppaan muita. Totta kai! Omilla valinnoilla on ehkä pieni merkitys, mutta jos moni muukin valitsee oikein, niin ollaan jo pikkuisen paremmalla suunnalla :)