Jos teilla olisi kymmenen tuntia odotusaikaa Oslon kentalla, mita tekisitte ?

Lisätty: 27.03.2015 - 14:28

HAH ! Tuo on taas tuota Amun juttua !!! :):) Mutta kun tassa nyt saa sukkuloida edestakaisin Suomen ja jenkkilan valia ja halvimmat reitit on monta kertaa vahan mutkikkaita. Oslosta olen sita mielta, etta se on mahdottoman tylsa ja mahdottoman kallis kaupunki :):)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.03.2015 - 23:02

Riippuu vuorokaudenajasta. Jos olisi aamu tai päivä, ajelisin Airport Express -junalla Oslon keskustaan syömään ja katselemaan nähtävyyksiä. Jos olisi ilta, menisin johonkin hotelliin yöksi nukkumaan. Jos olisi aamuyö, koettaisin löytää lentoasemalta jonkin rauhallisen paikan ja lepäisin aamuun asti.

Lähteet:
www.pienimatkaopas.com/oslo/...tavaa.html - www.flytoget.no/eng/ - fi.hotels.com/de939302-qu0/h...orja-oslo/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2015 - 16:19

Käsityöihmisenä saisin ajan hurahtamaan siivillä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2015 - 20:29

Lukisin varmaan kirjaa ja tapaisin Norjalaisia tuttujani!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2015 - 06:15

Leo-sedän ohjeilla menisin ja ottaisin vielä lukemista mukaan kaiken varalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 27.03.2015 - 02:29

en lähtisi matkalle ollenkaan jos olisi tiedossa 10 tuntia oslon kentällä ;)

Lisätty: 05.04.2015 - 23:20

samaa mieltä, oslo on todella kallis kaupunki, mutta tuo aiempi vastaukseni pitää paikkansa, en lähtisi reissuun jos olisi tuollaisia odotusaikoja, nuorempana sitä jaksoi vaikka nukkua kentällä että pääsee aamukoneeseen, nyt sanon ei kiitos ;)