Pihatyöt päässet vauhtiin?

Tai parvekkeella?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.03.2015 - 16:43

Perinteiset pihatalkoot vietämme toukokuussa.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.03.2015 - 15:07

Ei ole. Kaikkialla vielä niin paljon lunta ettei pihatöitä voi tästä syystä aloittaa. Liian kylmäkin tuolla ulkona on moiselle puuhalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2015 - 16:22

Haravoin pikkuisen pihani tuossa viikko sitten. Talvella on tuullut niin paljon, että risuja, lehtiä yms "roskaa" oli piha täynnä. Kukkien laitto menee sitten myöhemmälle :)

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.03.2015 - 02:04

pihatyöt rajoittuu tällä hetkellä jään poistamiseen ja halonhakkuuseen ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2015 - 05:13

Ei vielä, piha-alueet on jo lumesta vapaat, taloyhtiön talkoot tulossa.