Käytättekö Windws Live Messengeriä?Itse olen yhteydessä lapsiini paljon sen kautta.Tosin soitellaan ja tavataan.

Just näköjää vanhimmainen kirjautu Meseen

Lisätty: 22.11.2008 - 18:31

Sori että tuli tuplana.Kannattaa näköjään keskittyä yhteen asiaan kerrallaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.11.2008 - 21:28

mul on kans mese ja kirjaudun sinne aina kun muutenkin kun koneella olen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.11.2008 - 19:03

mINÄ KÄYTÄN LIVE MESSENGERIÄ, LSTENI JA LASTENLASTEN KANSSA. RUOTSIIN SUKULAISTEMME KANSSA JA BULGARIAAN YSTÄVIEMME KANSSA. MEILLÄ ON MYÖS NOI WEB KAMERAT NIITTEN KANSSA ON KIVA KESKUSTELLA IHMISTEN KANSSA.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2008 - 20:18

Käytän skypeä enimmäkseen. joskus harvoin msn messengeriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2008 - 20:40

Jees kyllä on mese. ystävien ja sukulaisten kanssa jutskaillaan miltein päivittäin. valokuvien musiikin ja muiden tiedostojen vastaanotto ja lähetys käy aina kuumana koska mesen kautta se on niin helppoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2008 - 00:44

Minulla on mese. Muusikkoystäväni lähettää musiikkia kuunneltavakseni ja mesessä se käy kätevästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2008 - 17:58

jep, mese löytyy .lähes päivittäin veljieni ,vanhempieni ja kavereiden kans mesetellään. tulee näin halvemmaksikin, kuin olla koko ajan puhelimen ääressä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2008 - 07:28

Käytän, minulla pienet lapsenlapset kaukana, joten pidän heihin yhteyttä jottei naama vallan unohdu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2008 - 11:45

Tottakai, en voisi elää ilman meseä! Mesetys on päässyt minulla jo siihen pisteeseen, että jos kotona ollessa tulee tarve soittaa jollekin niin tartun kännykkään aina vasta varmistettuani ettei kyseinen henkilö ole sattumalta mesessä. Rahaa säästyy ja on kätevää kun jutellessa voi hoitaa monta muuta asiaa netissä samaan aikaan. :)