Mitäs mieltä tulevasta viisuedustajasta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 02.03.2015 - 23:23

en ole kappaletta kuullut, mutta jotenkin tuntuu että nyt saadaan paljon posiitiivistä virettä ko. kilpailuihin. saattaapa vaikka voittaa, toki pitää sen kappaleen pystyä kuuntelemaan, toivottavasti on hyvä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2015 - 16:51

Toivotan yhtyeelle ONNEA matkaan ja pitäkää hauskaa ja nauttikaa jokaisesta reissusekunnista :) !
Aito Suomalainen ja Suomeksi laulettu kappale.Täyttää kaikki kriteerit eikö?

Eipähän ole Suomen taivaan kirkkaat tähdet tuohon kilpailuun pahemmin viime aikoina halunneet osallistua, joten...Antaa poikien laulaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2015 - 06:15

Onnea matkaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2015 - 16:10

En ole edes tietoinen kuka se on :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2015 - 13:45

Mielestäni Suomi sai Pentti Kurikan Nimipäivistä itselleen todella hyvän euroviisuedustajan. Jotain tälläistä tuohon kisaan onkin taas kaivattu. Lordin lailla tämä bändi tulee erottumaan massasta ja jäämään taatusti kaikkien kisaa katselevien ja kuuntelevien mielleen mikä on maallemme pelkästään hyväksi, sillä eihän erilaisuus voi olla kuin positiivinen juttu. Eihän?
Onnea vain ukoille kisaan. Vaikka he eivät sitä voittaisikaan he tekevät siellä taatusti viisuhistoriaa josta puhutaan vielä pitkään ja josta me saamme olla erityisen ylpeitä.