Olenko jotenkin outo, kun mielestäni tämä on aika mautonta?

www.iltalehti.fi/fiidifi/201...4_fd.shtml

Lisätty: 18.02.2015 - 19:36

Toki tajusin, että kuvankäsittelystä on kyse, mutta SILTI....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.02.2015 - 06:39

Olen samaa mieltä kanssasi, mautonta.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2015 - 11:33

Järkkyy suorastaan :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2015 - 15:10

Selvennetään nyt kuitenkin väärinkäsitysten varalle, että tuossa on siis kyse vain kuvankäsittelystä. Oikealle vauvalle ei ole tehty mitään, vain vauvan kuvalle.

Lähteet:
www.cyberlink.com/stat/produ...Makeup.jsp

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2015 - 16:51

Itsessäni tuo ei herättänyt juu eikä jaa tunteita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2015 - 17:40

ViidakonMursun linjoilla ollaan. Tuo kuvalinkkisi ei herättänyt minussakaan tunteita puoleen eikä toiseen jotenka... ei kommentteja kysymykseesi, valitettavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2015 - 08:26

Vähän ollaan rajamailla mielestäni. Itse en ainakaan peukuta tätä. Vauvat jätettävä rauhaan ja annettava heidän olla vauvoja sen pienen hetken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2015 - 08:46

Kamalaa.

Lähteet:
oma näkemys

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 25.02.2015 - 23:19

minusta tuo äiti on älykääpiö jolta olisi ehkä viisainta ottaa tuo lapsi huostaan tässä vaiheessa kun suurta vahinkoa ei vielä ehkä ole tapahtunut ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2015 - 11:58

Mautonta todellakin, en ymmärrä että äidille tulee edes mieleen tehdä tuonlaista.