Mitä ajattelit tarjota sunnuntain ruokana? Suurempikin sakki syömässä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.02.2015 - 09:17

Itse en koskaan tee kovinkaan isolle porukalle ruokaa, mutta esimerkiksi mummoni tekee joko lihapullia ja perunamuussia tai jonkun keiton kun meitä aikuiseksi kasvaneita lapsenlapsia saattaa olla se täysi 9 kappalettakin käymässä... Keitto on varmaan helpoin, mutta onko liian arkinen sinun tilaisuuteesi?

Lisätty: 15.02.2015 - 10:46

voi pieru, taisin ymmärtää kysymyksesi väärin :D Noh, meillä siis kaksi henkeä syömässä, varmaan jotain kanaa teen heti kun pääsen kaupasta ostamaan tarvittavat ainekset ruokaa varten.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.02.2015 - 14:18

Kun ei täksi sunnuntaiksi ole tulossa ruokapöytään muita kuin me kolme (minä. ukkoni ja poikani) meillä syödään tänään vain hampurilaisia joihin teen itse pihvit kaupasta ostettujen sämpylöiden väliin. Jälkkäriksi varatut laskiaispullat kahvilla pistelimme jo tunti sitten kun emme malttaneet odottaa niiden popsimishetkeä yhtään kauempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2015 - 18:56

Tänään on tortillat broiskutäytteellä, pieni perhe syömässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2015 - 05:15

Kinkkukiusausta tarjoilin itselleni, muita syöjiä ei tänään paikalla ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 25.02.2015 - 23:24

taitaa olla seuraava sunnuntai pari viikkoa myöhässä, mutta ruoka ei ole vielä tiedossa, usein ollaan käyty ulkona syömässä sunnuntaisin, jos ei muuta niin pizzalla ;)