Mikä vuorokaudenaika on paras? Miksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.02.2015 - 08:21

Jokaisessa vuorokauden ajassa voi olla jotain kaunista ja puhuttelevaa. Mutta se riippuu hyvin paljon säätilasta ja mielentilasta.

Kysyjän kommentti

Kiitos :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.02.2015 - 09:18

Aamu ja aamupäivä, silloin olen parhaimmillani. Iltaa kohden itselläni alkaa virta vähenemää vauhdilla.
Rakastan myös aamuisin sitä, kun "maailma herää eloon".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2015 - 14:26

Ilta ja siinäkin se sinisen hämärän hetki jolloin päivä on vaihtumassa yöksi Tuolloin luonto on useimmiten kauneimmillaan ja minulla monesti aikaa levätä kiireisen ja uuvuttavan päivän jälkeen esim. hyvää kirjaa lukien ja jotain iltapalaa popsien. Myös aamujen siniset hetket (ne jolloin yö vaihtuu päiväksi ja on vielä suhteellisen hiljaista) on upeita, lähes iltojen veroisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2015 - 18:54

Olen aina tykännyt aamuista, ihana herätä uuteen päivään ja saa paljon aikaan, kun herää ajoissa, eikä mene koko päivä hukkaan nukkumisella, ei edes viikonloppuisin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2015 - 05:13

Aamun aikaiset tunnit, jolloin vielä on hiljaista ja rauhallista, etenkin kesäaamut! Kesäaamujen nautintoa on istua höyryävä kahvikupponen kädessä ja kuunnella lintujen laulua.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 25.02.2015 - 23:27

tykkään illasta koska on pieni hetki omaa aikaa, muuna vuorokauden aikana sitä ei ole ;)