Kokemuksia ALANYAN hotellista Hotel Kleopatra Beach

Olemme ostaneet matkan tuohon hotelliin. Onko jollakin kertoa kokemuksia?

Lisätty: 09.02.2015 - 12:20

Olen Alanyassa ollut ennenkin ja tosiaan tiedän rannan ihanuuden :D ym ymym eli nyt kysymys koskee siis hotellia? Saako toteamusviesteillä täällä jotakin pointseja kun aina ihmiset vastaa kaikkeen muuhun kuin kysymykseen???

Avainsanat: kleopatra beach alanya hotel kleopatra beach turkki turkey

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 08.02.2015 - 17:19

Hotellista en tieda, mutta Kleopatra Beach on yksi parhimmista biitseista, joilla olen ollut. Muuten en ole niin kovin Turkki-fani, mutta Klepatra Beach on upea. Osta uimapatja ja mene sen kanssa ranta-aaltojen toiselle puolelle. Upeata !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 25.02.2015 - 23:43

olen muistaakseni ollut tuossa hotellissa kerran all inclusive vieraana, hotelli oli ihan mukava, taisi olla neljän tähden hotelli heidän omalla asteikollaan, mieleen jäi erittäin hyvä ruoka, jota oli riittävästi ja lyhyehkö matka keskustaan, saattaisin mennä uudestaankin, saatiin tuosta kipinä noihin all inclusive palveluihin ja nehän ovat vuosien varrella vain parantuneet ;)