Mitä tehdä laskettelukeskuksessa jos ei laskettele?

Eli ongelma on kun mies tahtoisi lähteä laskettelemaan (Leville, Ylläkselle tms.) Mutta itse en ole koskaan lasketellut ja koko ajatus tuntuu karmaisevalta... Olisiko näissä muuta järkevää puuhaa mahdollista harrastaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.02.2015 - 08:52

Levillä ja Ylläksellä on laajat latuverkostot upeissa tunturimaisemissa. Latujen varsilla on latukahviloita, joissa on mukava pysähtyä välillä tauolle.
Jos käytettävissä on auto, niin lähistöltä löytyy nähtävyyksiä, esim. Lainion Lumikylä ja Äkäsmylly Café.
Jollei ulkoilu kiinnosta, niin Levillä on myös hieno kylpylä.

Lähteet:
www.yllas.fi/latukahvilat-1 --- hotellilevitunturi.fi/kylpyl.../esittely/ --- www.snowvillage.fi --- www.yllas.fi/yritykset/%C3%A...-caf%C3%A9

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.02.2015 - 22:11

Jaahas....Onhan siellä varmaankin mahdollisuus rekiajeluun,valjakkoajeluun,moottorikelkkailuun,hiihtämiseen...Tai ihan vaan hyvät kengät mukaan ja ulos kävelemään! Toki voihan sitä myös istua baarissa,jos kunto ja kukkaro kestää :) Tai kierrellä kauppoja,istua kampaajalla tai kauneushoitolassa....Varmaan tekemistä löytyy.Itsellä ei ole kokemusta, kuin Rukalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2015 - 05:35

Girasol tuossa luettelikin harrastusmahdollisuuksia, eräällä ystävättärelläni on sama ongelma ja hän kuulemma ottaa potkurin ja lähtee sillä liikkeelle silloin, kun mies on mutkamäessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2015 - 19:17

Jos on lapsia, niin lasten kanssa pulkkamäkeen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 25.02.2015 - 23:47

opettele laskettelemaan, onhan se tosi haastavaa aikuisena, itse olen muutaman kerran kokeillut ja varsinkin alussa oli niin voimakas tuo itsesuojeluvaisto että tulin aina auraamalla alas ;) mutta kun vähän rupesi sujumaan niin olihan se mukavampaa kun turpiin otto ja saisitte siitä yhteisen harrastuksen, kannattaa ainakin miettiä ;)