Kanariansaaret yleisesti ottaen; millainen hinta-taso ruokaillessa ulkona? Ei einesruoka. Kiitos.

Ruokaisat salaatit, pizzaa ja salaattia, alkoholijuomat

Avainsanat: kanariansaaret hintataso ruokailu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.01.2015 - 11:39

Kaikki alkoholijuomat, jotka ovat tehty saarilla/Espanjassa, ovat edullisempia,kuin tuontijuomat.Sama pätee periaatteessa ruokaan.Ja jos syöt ulkona,ei kannata välttämättä mennä juuri esitteen/hotellin suosittelemaan paikkaa,joka on tehty turisteille.Niissä on varmaan hyvää ruokaa,mutta ne ovat tehty turisteja varten.Mitä kauemmas rantakaduilta sisämaahan päin menet, sitä aidompaa ja edullisempaa ruokaa syöt.
Jos näet vaatimattoman näköisen ruokapaikan, jossa on ehkäpä roskia lattialla ja tuolit täynnä paikallisia, on ruoka taatusti hyvää.Ja mitä vähemmän pöytäliinoja pöydillä,sitä halvempi paikka on.Ruuan laadussa tuskin kuitenkaan moitteita on.

Eri ketjujen pizza- ja hampurilaispaikoissa saat syödäksesi hyvin edullisesti.Hinnat aika paljon alle Suomen hintojen.

Tavarataloissa kaikki on edullisemmasta päästä.Esim alkoholijuomat kannattaa ostaa näistä.Toki vertailu kannattaa aina .

Hyvää matkaa!

Lisätty: 07.02.2015 - 16:28

Ja todellakin.Jos asut apartamentoksessa/sinulla on keittiö käytössäsi,pääset hyvinkin edullisesti! Marssi anivarhain esim. kalasatamaan ja osta meren herkkuja suoraan kalastajilta . Tai vaikka kauppahallista,niin saat hyvät ainekset vaikka millaisiin herkkuihin! Edellyttäen tietysti, että osaat kokata...Itse tehtynä ruoka on saarilla hyvinkin halpaa.Kannattaa seurata, mistä paikalliset ostavat aineksensa ruuan laittoon....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.01.2015 - 16:01

Gigasol puhuu totta, joka tapauksessa kaikki on halvempaa kuin meillä täällä. Jos viitsii itse vähänkin laittaa ruokaa pääsee lomansa edullisesti, pitää tietysti olla huoneistohotellissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2015 - 20:03

En halua kumota kenenkään kommenttia. Aikuisiällä useasti Teneriffalla matkailleena, niin mielestäni hyvä illallinen, jolla tarkoitan muuta kuin pizzaa, hampparia tms. on hintatasoltaan Suomen luokkaa. Valitettavasti alkoholijuomista en osaa antaa varmaa kommenttia. Ihan varmasti pizzaa ja pikaruokaa saa ostaa edullisesti, kuten kotimaassa. Viimeisillä Espanjan reissuilla matkaan on sis. alla inclusive ja mol. kerroilla ruoka oli melko hyvää. Ko. kerroilla majoituin El Dugueen ja Parque Christobaliin. Jälkimmäinen majoitus ei ollut muutoin niin mieluinen kuin El Dugue oli. Ruoka oli Christobalissa ok.

Lähteet:
oma kokemus Teneriffan matkailusta