Oletko lomaillut Lappeenrannan Holiday Club hotellissa Saimaan rannalla?

Millainen kylpylähotelli se on? Kannattaako mennä muutamaksi yöksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.01.2015 - 07:04

Olen yhden viikonlopun siellä viettänyt. Allasosasto oli pieni pettymys, musiikki pauhasi täysillä, rata on kai suunniteltu lähinnä "lillumiseen" ja seurusteluun. Muutoin ihan tutustumisen arvoinen paikka, tekemistä ja näkemistä siellä riittää yhdeksi viikonlopuksi, elämäni parhaat savumuikut söin toisessa ravintolassa.
Käyntimme jälkeen on avattu viereen myös kauppakeskus. Venäläisiä matkailijoita oli paljon, miten lienee nyt, kun lama on iskenyt sinnekin.

Kysyjän kommentti

Kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.01.2015 - 00:07

Olen vieraillut kyseisessä paikassa yhden kerran ja täytyy tannelin tavoin todeta, että allasosato oli pienoinen pettymys. Aktiviteetteja allasosatolla oli aivan liian vähän. Muilta osin paikka on yhden käyntikerran väärtti ja miksei useammankin, sillä niin Holiday Clubilta kuin sen välittömästä läheisyydestäkin löytyy paljon erilaisia aktiviteetteja joiden parissa kuluttaa aikaa.