Toinen osa Kingiä katsottu...Mitä piditte?

En usko katsovani enää kolmatta osaa...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.01.2015 - 22:53

Vaikkei mistään oikeasta laulukilpailusta olekaan kyse, niin ei silti yhtään haittaisi, jos olisivat vähän parempia laulajia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.01.2015 - 01:14

Odotin Kingin olevan yhtä hauska kuin Putous ohjelmien onhan siinä mukana kaikki kyseisen sarjan parhaat naurattajat Holmaa myöten. Pettyin kun odotukseni ei palkittukaan, eikä Kingi saanut ensimmäisellä eikä toisellakaan esityskerrallaan minua nauramaan kunnolla kerran kertaa. Ilmeiseti Aku Hirvimiemen ja kumppaneiden sketsiakku on tyhjentynyt toistaiseksi täysin ja kaipaa uudelleenlatausta pitkän tv-tauon kautta. Tästä syystä saatan jättää loput ohjelman jaksot katsomatta ellen sitten jostain mielenhäiriöstä johtuen erehdy niitä vielä tuijottelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2015 - 10:03

Jää katsomatta... Se ei vain yksinkertaisesti ole hauska.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2015 - 11:23

En ole edes kertaakaan katsonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2015 - 11:40

Minulle on riittänyt ko. ohjelmasta pelkät ennakkomainokset, kumpaakaan jaksoa en ole katsonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2015 - 19:55

Katson ja tykkään, paljon enemmän kuin aikanaan Putouksesta. Monet hörönaurut olen yksikseni ohjelmaa katsoessa päästellyt. Ohjelma sopii tietenkin vain "huonon" huumorintajun omaaville :)