Tässä kaverukset komeissa maisemissa.Matkaseura kohdillaan?

www.iltalehti.fi/matkajutut/...5_ma.shtml

Avainsanat: mies ja koira maailmalla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.01.2015 - 19:15

Koirista niin valia ... kun loytais miehen, josta ei saa nappyja, nenaa tukkoiseksi tai muita vahemman mukavia oireita ..:) Joka osais kertoa kuinka toteuttaa kaikki loistavat bisnesideani jne.

Kysyjän kommentti

Kiitos :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.01.2015 - 15:52

Koiran sanotaan olevan ihmisen paras ystävä joten miksei se myös olisi paras matkaseura sille joka ei saa koiran karvoista näppyjä, nenää tukkoiseksi, tai muita vähemmän mukavia oireita. Kun kerta John Stortz pystyy ottamaan Wolfgang koiran jopa harteilleen ilman, että hänen silmänsä näyttäisivät heti ravunpunaisilta kuvissa taitaapa molempien matkaseura olla tässä täpauksessa kohdillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2015 - 17:56

Hyvän matkakumppanin on John S valinnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 04.01.2015 - 02:06

hyvä idea, suomesta löytyy vähintään yhtä näyttäviä kohteita ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2015 - 11:34

Uskollinen ja luotettava matkaseuralainen, hyvät kuvat :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2015 - 18:55

Esittäisin huskille kysymyksen, jos tavattaisiin, että nautitko "tästä" reissaamisesta vai loikoilisitko mieluimmin kotosalla ja jahtaisit naapuruston kissoja kotikulmilla? Ja, mikä olisi koiran vastaus?