Puretteko kynsiä (miksi)?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.11.2008 - 14:55

En pure, sillä tavallisesti kynnet on lakassa 24/7 enkä halua lakkaa kurkkuuni. Viilailen ja leikkailen mieluummin :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.11.2008 - 16:18

hahhah juu silloin tällöin, ehkä tressatessa...välillä jännitykseen..
se kaiketi on vaan tapa, josta en kynsilakoillakaan tai millään muulla tehokeinoilla tahdo päästä eroon hih

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2008 - 16:35

Purenpuren,en tosin tiedä miksi... Olin juuri lääkärin luona kun olin purrut niin pieneksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2008 - 17:00

kyllä, puren minäkin. Yleensä jännityksessä tai hermona. Joskus ne kyllä pääsevät kasvamaankin, niin että voin leikata ja viilata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2008 - 01:06

Minä en pure. Käytän saksia ja hiekkapaperiviilaa kynsien muotoiluun. Olisiko apua naisille, jos he lakkaisivat kyntensä. Kaunita kynsiä ei hennoisi niin pureskella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2008 - 01:43

En tiedä oko se oire stresistä vai vaan tapa.Tehköön jokainen kynsilleen mitä haluaa,mutta eipä se ainakaan kaunista niitä.Joskus olen jopa valitettavasti entisessä elämässäni hermostunut siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2008 - 19:59

Nuorempana pureskelin kynsiäni alvariinsa.. Nytten puraisen kynnen poies vaan jos se on jotenkin vinksallaan ( halki tai 'sahalaitainen' ) Eli siis jos kynsisaksia ei ole ulottuvilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2008 - 11:30

En pure kynsiäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2008 - 07:28

silloin täällöin, vain omiani, huomaamatta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2008 - 07:30

ei tuli mieleenkään, taitaa olla lapsuuden aiheuttamia traumoja, äiti oli suorastaan vainoharhainen kynsien pureskelun vihaaja ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2008 - 14:24

En pure, eiköhän se ole jokin hermostuneisuuden merkki. Kait sitä on parempaakin tekemistä.