Teitkö Uuden Vuoden lupauksen ja, jos lupauksen teit, niin millaisen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.01.2015 - 20:19

Olen aikanaan tehnyt lupauksen siitä, etten tee uuden vuoden lupauksia ja se lupaus on pitänyt kaikki nämä vuodet.

Kysyjän kommentti

Kiva, että sain useita vastauksia esittämääni kysymykseen. Rintintin on kuitenkin tehnyt Uuden Vuoden lupauksen, joka viestittää lukijalle Rintintinin ajattelevan taloudellisesti. Taloudellinen ajattelu ja taloudellisuuteen pyrkiminen on hyväksi kenelle vain tämän päivän Suomessa ja muuallakin maailmalla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.01.2015 - 09:59

Olen innokas sukkien kutoja. Lupasin, etten ostaa yhtään uutta lankakerää, ennen kuin olen neulonut aiemmin ostamani langat ja niitähän on kaapit pullollaan. Joten ei tartte tänä vuonna villalankoja ostaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2015 - 13:52

En lupaillut mitään, mitä en voi pitää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2015 - 02:23

Ainoa lupaukseni oli toimia kuten viime uutena vuotenakin toimin eli olla tekemättä yhtään lupausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2015 - 19:59

Lupasin etten tee uudenvuoden lupauksia!