Kuinka paljon olette netissä päivittäin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.11.2008 - 15:22

Riippuu päivästä ja muista hommista.
Mutta teen myöskin työtä tietokoneella, johon en välttämättä tarvitse nettiä, voin työskennellä offlinessa.
Vaikea määritellä aikaa päivässä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.11.2008 - 16:15

päivittäin kyllä..karkea arvio on ehkä seitsemän tuntia yhteensä/pvä.
riippuu tietysti muistakin askareista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2008 - 18:13

MINULLA ON AIKAA 3 TUNTIA PÄIVITTÄIN PELAILEN PALJON ,FACEBOOKISSA JA TÄÄLLÄ NAPSUSSA, JOSKUS VIERÄHTÄÄ AIKAA ENEMMÄNKIN.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2008 - 09:59

Noin kaksi tuntia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2008 - 14:54

Parisen tuntia, riippuu tietenkin päivästä. Myös erinäisillä sivuseikoilla kuten säällä ja telkusta tulevilla koukuttavilla ohjelmilla on vaikutuksensa asiaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2008 - 07:32

Parisen tuntia aamuisin, riippuen päivästä. Työpäivinä paljonkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2008 - 07:33

0 - 2 tuntia, joskus sellaisiakin hommia että menee paljon enemmänkin, ( yli viikon irtiolo aiheuttaa vieroitusoireita)