Onko työsuhteesi sovittu toistaiseksi vai onko työsuhteesi jnkn muunlainen?

Lisätty: 31.12.2014 - 17:44

Kiitos kaikille vastauksen antaneille mielenkiintoisista vastauksista ja työntäytteistä Uutta Vuotta 2015 kaikille toivoen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.12.2014 - 10:09

Vakituinen työsuhde ja opiskelen samalla.

Kysyjän kommentti

Oheiseen kysymykseen löytyy monta hyvää vastausta ja, kun vain yhden vastauksen voi valita parhaaksi, niin siksi valitsen ko.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.12.2014 - 08:56

Minulla on vakituinen virka/toimi .Toki mikään ei ole varmaa tai pysyvää nykypäivänä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2014 - 10:02

Olen opiskelija ja teen keikkatöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2014 - 13:29

Valitettavasti joudun tekemään pätkätöitä ensi vuonna aivan samalla tavalla ja samaan tahtiin kuin vuosikausien ajan aijemminkin. Näin siitäkin huolimatta,että pääasiaalinen työllistäjäni on arvioinut tarvitsevansa työpanostani v. 2015 todella usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2014 - 15:01

Vakituinen eläkeläinen nykyään, sitä ennen kuntayhtymän palkkalistoilla toimessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2015 - 11:15

10 vuotta tapiolan tanhuvilla olen painii lyönyt. Tosi karhuja on vähempi näkynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.01.2015 - 23:55

toistaiseksi käyn töissä, päättymispäivää ei ole vielä päätetty kummankaan taholta ;)