Ostatko ilotulitusraketteja tai patoja uudenvuoden yötä varten?

Ovatko nämä mielestäsi kalliita ostaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.01.2015 - 11:22

En sortunut vieläkään moiseen tuhlaukseen. (74 ajastaikaa nähnyt)

Kysyjän kommentti

Hatun nosto!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.12.2014 - 09:49

En todellakaan osta, koirani ei tykkää paukkeesta, joten pysymme uudenvuoden illan/yön kotona. Moni ostaa raketteja yms. ja rahaa saa varmasti uppoamaan taiwaan tuuliin, kallista tuo hommeli mielestäni on. Jokainen taaplaa tyylillään, mutta minä en rahoja raketteihin pistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2014 - 12:58

Padat uudenvuoden vastanottoa varten on jo hankittu eivätkä ne olleet kalliita. Viidellä eurolla sai vaikka kuinka ja monta roihua. Ilotulitusraketteja puolestaan ostamme jos paranemme perhettämme riepoittelevasta jouluflunssasta ennen vuodenvaihdetta. Ellemme parane niin sitten on tyydyttävä pelkästään pataroihujen polttamiseen ja muiden ampumien tulitteiden katsomiseen nenäliina toisessa kädessä ja kuohuviinilasi toisessa. Ilotulitteita meille ostetaan kohtuudella jotenka nekään ei aiheutta suurta lovea tilirahakasoihimme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2014 - 13:03

Tyydyn katselemaan, kun muut ampuvat raketteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2014 - 19:05

Roihuja ostin uudenvuoden aatoksi..raketit on ihan turhaa rahamenoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2014 - 10:11

Kamalan kalliita ovat. Itse en paukuttele raketteja (pelkään niitä) mutta kyllä voin hyvän välimatkan päästä niitä ihailla. Eiköhän meidän talouteenkin niitä kuitenkin tule, miestä jostain syystä alkaa lapsettamaan uutena vuotena sen verran että on pakko paukutella raketteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.01.2015 - 23:58

olin iltavuorossa, emäntä osti jotain lapsille sopivaa ammuttavaa ;)