Lahjoitatko hyväntekeväisyyteen rahaa Jouluna?

Lisätty: 24.12.2014 - 15:49

Laitoin rahaa hyväntekeväisyyteen hyökyaallon uhrien auttamiseksi v. 2004 sekä SPR:n että Kirkon ulkomaanavun tileille. Tänä vuonna laitoin pienen joulurahan Invalidiliiton ja Suomen lähetysseuran hyväksi. Hyväntekeväisyysjärjestöjähän on valtava määrä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.12.2014 - 12:41

Unicefin kortteja ostin muutaman.Samoin lahjoitin KSEY :n (eläinyhdistys) lippaaseen muutaman kympin ja ostin markkinoilta heidän valmistamiaan tuotteita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.12.2014 - 10:15

Pelastusarmeijan joulupataan olen yleensä vähän rahaa laittanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2014 - 15:13

En ole tänä jouluna lahjoittanut, teen Punaisen ristin vapaaehtoisduunia joulun aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2014 - 10:53

En. Suoraan sanottuna itseäni ottaa päähän kun joka paikassa pitäisi lahjoittaa rahaa. Viimeisin lahjoitus on ollut uutta lasten sairaalaa varten, koska pidin sitä henkilökohtaisesti kaikista tärkeimpänä.
Lahjoitan silloin tällöin vuoden mittaan kohteelle joka mielestäni on tärkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 25.12.2014 - 16:42

en ole lahjoittanut mitään pitkään aikaan, tilasin muutama vuosi sitten lehden jonka tuotolla oli takoitus auttaa ongelmanuoria (huume ynm,) sain sitten tietää että maksustani ainoaastaan 10% menee siihen työhön jota oli tarkoitus avustaa, painotalo haukkasi leijonanosan, lisäksi oli palkkakuluja, postituskuluja ynm. ei kiitos. luotan siihen että valtio huolehtii niistä jotka eivät saa keräämällä tarpeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2014 - 23:09

Satsi joulukortteja tulee vammaisten piirtämiä. Tulee maksettua ne ja lähetettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2014 - 12:23

En, sillä minua ärsyttää se, että kaikkien ihmisten odotetaan näin jouluna hyvään tahtoon ja lähimäisten rakastamiseen vedoten kantavan kortensa kekoon ja avustavan köyhiä, sairaita jne. ja ne jotka eivät näin tee syyllistetään nimittämällä heitä itsekkäiksi. Kyllä lahjoittamista pitäisi saada tehdä silloin kun itse kukin haluaa oli joulu, tai ei.