Hyvää ja Rauhallista Joulua kaikille napsulaisille!

Avainsanat: joulu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.12.2014 - 16:32

Pikku tonttu harmaa lakki saunan lauteilla istuu.Se katselee pihalle taloon päin ja aaton iltaan valmistautuu.
Vielä linnuille siemeniä riihestä ja possuille omenoita vintiltä.Itse se mahansa täyteen saa,kun tuvan penkille istahtaa ja puurosta alkaa nauttimaan.
Hyviä myös emännän tekemät latikot on,niistä uneksii tonttu.Kaiken kruunaa sitten tietenkin, jälkiuaksi nautittu joulutorttu.
HYVÄÄ JOULUA kaikille Napsulaisille !

Lisätty: 22.12.2014 - 19:39

Kouvolan seudulla ei juurikaan lunta ole,että se valkoisesta ....Toki voinee vielä sataa!

Lähteet:
oma pää

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.12.2014 - 08:04

Sitä samaa vaan kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2014 - 12:40

Rauhallista ja leppoisaa Joulun aikaa Sinulle ja kaikille napsulaisille :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2014 - 15:07

Samoin! Lämpöistä joulua kaikille napsulaisille.

***Tumma taivas jouluyönä.
tähdet tuikii valovyönä.
Ilmassa on ripaus taikaa,
rauhallista joulunaikaa.****

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2014 - 17:30

Hyvää valkoista Joulua koko maahan.
Jopa Helsinkiin tulee parhaillaan lunta

Lähteet:
liikennetilanne.liikennevira...d=C0152301