Koska napsu on muutunut ihan oudoksi...kun en löydä edes veistejä?

Onko toisilla ollut vaikeuksia..en meinannut edes lötää kysymyksiä..

Avainsanat: outo napsu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.12.2014 - 12:51

Muuttivat tämän napsun marrskuun loppupuolella käyttäjilen mielipidettä kysymättä yks´kaks´uudenlaiseksi ja tottakit se on tuottanut yhdelle jos toiselle harmeja. Onneksi kuitenkaan mitään meille tärkeää ei ole poistettu kokonaan, siirretty vain eri paikkaan, kuten tuo oma profiili (jota napsauttamalla toisaankin löytyy myös viestisi) vasemmalta ylhäältä oikealle ylös.

Kysyjän kommentti

Kiitos löytyi vietit..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.12.2014 - 10:29

Kyllä ne löytyy, oikeassa yläkulmassa lukee nimimerkkisi vieressä Profiilisi ja sitä klikkaamalla löytyy valikko Viestit, onnea etsintään :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2014 - 13:53

Eniten tässä muutoksessa mättää se,ettei meitä käyttäjiä infottu asiasta mitenkään.Muutosta vaan kehiin,tykkää siitä kukaan tai ei.Vähän liian rajua mielestäni ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2014 - 14:37

Jos Napsussa kiinnostaa lähinnä kysymys- ja vastausosasto, niin kannattaa tallettaa itselle linkki suoraan tänne: www.napsu.fi/vastaukset

Lähteet:
www.napsu.fi/vastaukset

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 02.01.2015 - 00:03

nuo viestit ovat aina olleet aika hankalia käyttää, alussa lähettelin itselleni viestejä ;)