Kuunteletko joululauluja?

Itse olen aina vihannut lapsikuorojen esittämiä kimityslauluja, 10vuotta sitten pulpahti ensimmäinen Raskasta joulua albumi, sen jälkeen olenkin joistan joululauluista jopa tykännytkin. Esittäjän täytyy kyllä olla edellä mainitulta albumilta, muuten en kuuntele joulumusiikkia ollenkaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.12.2014 - 19:08

Ne pakolliset radiosta autossa (mikäli en laita toosaa kiinni) ja kauppojen rallit.Muutoin juurikaan en.
Lauloin 10 vuotta kuorossa ja arvatkaa,mitä jouluna tehtiin...? Ei kiitos enää.Onneksi saa valita!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.12.2014 - 21:15

Autoradion antimia jonkin verran, muutoin en suuremmin. Onneksi osa liikkeistä on myös jättänyt joululaulujen soiton vähemmälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2014 - 21:51

Kuuntelen jos radiosta, tai jostain muualta niitä sattuu kuulumaan juuri silloin kun olen paikalla, mutta (vaikka jouluihminen olenkin) vasiten tarkoituksella en joulululuja kuuntele, moni niistä kun on niin läpeensä rasittava jollotus ettei tosikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2014 - 16:41

Tänä vuonna on tullut pakostakin paljon kuunneltua, olin työharjoittelussa ja siellä oli useana päivänä tapahtumia mm. laulettiin kauneimmat joululaulut, Lucia-esitys ja lapset kävivät laulamassa joululauluja. Tänään olin kouluni joulujuhlissa ja erittäin musiikki pitoisia olivat kauniit esitykset.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 19.12.2014 - 22:02

kyllä sitä joulun lähestyessä palautellaan mieliin niitä joululauluja, pikkuneiti kun niin tykkää laulaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2014 - 17:33

Kaupoissa joululaulut ärsyttää...Oman seurakunnan kappelissa olin kuutelemassa ja laulamassa kauneimmat joululaulut..lauloin meidän pienelle enkelille...joka siunattiin viikkoa ennen juhannusta ja saatettiin viimeiselle matkalle.ikää oli 1v.ja 2viikkoa..kun nukkui pois..
Radiosta kyllä kuuntelen joululauluja,kun niitä tulee.