Paras jouluruoka?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.12.2014 - 08:38

Kylmäsavustettu lohi ja kinkku ovat lemppareitani.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.12.2014 - 19:15

Pidän jouluruuista;muidenkin, kuin Suomen. Olen mieltynyt graavilohen ja bataattiperunamuusin yhteiseen makuun.Ja onhan se ylikypsä joulukinkku aina yhtä hyvää.Vain yhtä hyvää en osaa kyllä nimetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2014 - 00:11

Ehdottomasti imelletty perunalaatikko (nam..) vaikka pidän kyllä myös kylikypsästä kinkusta, pipareista ja graavilohestakin todella paljon, enkä inhoa myöskään lanttu- ja porkkalaatikoita, joulutorttuja, rosollia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2014 - 10:36

Porkkanalaatikko ja imelletty perunalaatikko höystettynä kunnon kinkkusiivulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2014 - 17:06

En edelleenkään pidä jouluruoista, mutta jos täytyy joku sanoa, niin porkkanalaatikko.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 19.12.2014 - 22:18

kinkku, sinappi, karjalanpaisti ja lipeäkala, laatikotkin menee, samoin rosolli, kauppahallista saa erinomaista suutarinlohta, sitten keirros taas alusta, kinkku, sinappi... ;)