Ostatko vaatteesi mistä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.12.2014 - 01:13

Ostan vaatteeni milloin mistäkin, Tuurin Keskiseltä, Tokmanilta, vaateputiikeista, kirpputoreilta... Minulla ei todellakaan ole mitään yhtä ja tiettyä vaatteiden ostopaikkaa enkä todellakaan suosi vain paikkakuntani kauppoja yllepantavaa hankkiessani.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.12.2014 - 20:31

Jonkin verran teen itse, nykyisin vähemmän kuin aiemmin. Vaatteita ostan vaatekaupoista, joskus jotain löytöjä tulee tehtyä kirppiksiltä. Ulkomaan reissuilta tulee myös hankittua vaatteita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2014 - 22:16

Ostan mistä milloinkin, kuitenkin niin että yritän löytää kotimaista. Ellei kotimaista löydy, niin sitten ainakin kotimaisten omistajien myymälöistä. Jos kaikki kannattaa vain verkkokauppaa ja ulkomaisia halpaketjuja, käy suomalaisille yrittäjille huonosti ja sitä kai ei kukaan meistä toivo. Omalla ostokäyttäytymisellämme voimme asiaan vaikuttaa, se halvin vaihtoehto kun ei aina ole se paras ja ainoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2014 - 10:44

Ostan vaatteeni yleensä vieressä olevasta kauppakeskuksesta ja Tallinnan reissuilla tekee upeita ja edullisia löytöjä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2014 - 19:35

Periaatteessa vaatteet tulee ostettua Lindexiltä ja KappAhlista.Ulkomailla tykkään käydä C&A kauppaketjun liikkeissä.Harmi, kun heillä ei ole liikkeitä Suomessa.Tarjoavat meinaan vaatteita ihan normaalikokoisille ihmisille ja mielikuvituksen kera.Vaatteita löytyy muutakin,kun se musta ja harmaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2014 - 08:37

Olen ostanut lähes kaikki vaatteeni viimeiset viisi vuotta Amerikasta, koska siellä vaatteet ovat huomattavasti halvempia kuin Suomessa, eikä tule kadulla vastaan samanlaisia vaatteita.