amu
Kysytty: 11.12.2014 - 23:49

onko mukavaa/vai ei kun näitä sivuja muutettiin pahemmin ilmoittelematta ja ohjeita antamatta?

Avainsanat: tuio kategorian valitseminen on aivan älytöntä joka kerta kun ei oikeaa tunnu löytyvän

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.12.2014 - 13:54

Eipä tienkään ole. Minusta tämän sivuston muutokset olisi pitänyt tehdä meidän käyttäjien kanssa, ei ilman meitä. Onneksi on kuitenkin olemassa tuo palautepalsta jonne ylläpidolle voi lähettää mielipiteitä ja korjausehdoituksia tästä Napsusta nykymuodossaan. Minäkin sain sitä kautta muutettua tätä vastaa palstaa niin, että tila johon vastauset kirjoittaa suurenee sitä mukaan mitä enempi tekstiä tulee. Näin kirjoittaja näkee koko ajan kaiken kirjoittamansa voiden korjata heti tekemänsä virheet, tai lisätä aijemmin kirjoitaamansa tekstin väliin uutta tekstiä. Tämä ominaisuus oli poissa jonkin aikaa muutoksen jälkeen eikä se mielyttämyt minua.

Kysyjän kommentti

olisi tosiaan mukava jos asiakkaat otettaisiin huomioon.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.12.2014 - 00:03

Onhan se hiukan yllättävää tulla sivulle, kun mikään ei näytä tutulta ja ennakkotietoa sivun muuttamisesta ei ole saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2014 - 16:00

Todellakin ärsytti kovasti silloin, kun etsi ja etsi, että missä tämä Napsu oikein on :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2014 - 19:12

Kysäisinkin tästä jo muutama pvä sitten...Ei ole ei.Sekavat sivut ja monimutkaisemmaksi meni noin yleensäkin.En tykkää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2014 - 09:42

Maailmassa on paljon isommpia juttuja,kun napsun sivut.Maailma muuttuu Eskoseni ja napsu sen mukana.

Lähteet:
oma näkemys

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2014 - 16:07

Maailma muuttuu Eskoseni :) Yleensa muutoksia tehdaan parempaan suuntaan ja kehityksen mukana. Kunhan totumme naihin uusiin ihmettelemme, miten koskaan jaksoimme katsella noita vanhoja.

Lisätty: 14.12.2014 - 16:12

Paitsi, etta harmittaa kun viimeisimmista matkavinkeistani en saanut pisteita, koska ne meni "Vieraan" nimimerkille. En osaa omalla nimimerkillani niita kirjoittaa. Jurppii, kun olen jo ihan lahella expertin rajaa :)