Mitä mieltä olette siitä että valtio ei saanut/saa uuutta lastensairaala rakennettua ilman yksityihenkilöiden apua?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.12.2014 - 11:51

Veroista valittajia riittää, mutta kaikki pitäisi pelkästään verovaroilla hankkia, käsittämätön yhtälö. Ihan hyvä homma että välillä jokainen voi halunsa ja varallisuutensa mukaan osallistua hankkeeseen.

Kysyjän kommentti

Olen kanssasi aivan samaa mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.12.2014 - 20:28

Ihmettelen suuresti....Tai sitten oikeastaan en.Ei ole eka kerta,kun asioilla/valtiollamme on vinksahtanut tärkeysjärjestys....Lapsissa pitäisi olla Suomen tulevaisuus...Asioiden pitäisi sujua,että tänne olisi turvallista jäädä asumaan ja olemaan.Lapsista kasvaa aikuisia,jotka saattavat hyvinkin muuttaa maasta pois....Siis mikäli jäävät henkiin....Olenkohan liian kyyninen?

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 11.12.2014 - 23:42

saahan valtio sen halutessaan rakennettua, mutta kokkelit haluavat ameriikan mallia tänne meillekin, eli yksityisillä lahjoitukseilla rahoitetaan sosiaaliturvaa, helpointa on aloittaa kaikkein säälittävimmistä avun tarvitsijoista eli lapsista, lasten avulla saa varmasti kerättyä rahaa niin paljon että siihen tarkoitetut veromarkat voidaan käyttää yritysten ja varakkaiden henkilöiden verohelpotuksiin niin kuin on tehtykin, homma jatkuu ainakin seuraaviin vaaleihin asti ;(