Seuraatko ohjelmaa Hansin matkassa ja, jos seuraat, niin pidätkö em. ohjelmasta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.12.2014 - 06:48

Seuraan ohjelmaa satunnaisesti ja pidän tästä ohjelmasta.Tässähän näkee myös tunnetuja suomalaisia ulkomailla.Tämä on hyvä ruoka ohjelma.

Lähteet:
oma näkemys

Kysyjän kommentti

Olen suurinpiirtein samaa mieltä vastaajan kanssa. Ohjelmassa näkee tunnettujen henkilöiden ja heidän kotiensa lisäksi myös hiukan vieraan maan kulttuuria ja em. tunnettuja paikkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.12.2014 - 22:01

Olen katsonut ohjelmasta tähän mennessä vain muutaman jakson, en kaikkia. Niiden perusteella voin sanoa pitäväni siitä. Se on ehdottomasti paras Hans Välimäen koskaan televisioon tekemistä ohjelnista. Siksi toivonkin, että jatkossa ehtisin katsoa kaikki jäljellä olevat osat, edes nauhoitettuina ellei muuten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2014 - 07:37

Yhden jakson olen seurannut ja se minulle riitti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2014 - 15:34

Pidän kokkailu/matkailuohjelmista, mutta Hans Välimäki mittani alkaa olla pikkuhiljaa täysi.En jostain syystä oikein miehestä pidä.Yhdessä vaiheessa kun töllön avasi, niin aina oli Välimäki ruudussa....Joten.En ole seurannut yhtä jaksoa enempää, enkä oikein välitäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2014 - 16:17

En ole seurannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 07.12.2014 - 01:16

en seuraa, ruokaohjelmista on ylitarjontaa, eikä niissä mitään hernekeittoa tehdä, joten saavat olla minun puolestani ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2014 - 00:06

Ruokaohjelmat ja varsinkaan Hans Välimäki, ei kiitos!